bir bardak kuru fasulyeye ne kadar su

Bir bardak kuru fasulyeye ne kadar su konur? Kuru fasulye yemeğini tencerede ve sıklıkla da düdüklü tencerede yaparım. Her seferinde kuru fasulye yemeğini farklı ölçülerde yaparım. Bu ölçüleri alırken 200 ml. hacminde su bardağı kullanırım. Bir bardak kuru fasulye, bir buçuk bardak kuru fasulye ve iki bardak kuru fasulye ölçüleri benim vazgeçilmez kuru yemeği ölçülerimdir. Bazı zamanlarda olduğu gibi, bugün bir bardak kuru fasulye kullanarak tencerede kuru fasulye pişirdim.

Akşamdan fasulyeyi su içine koydum ve gece boyunca ıslattım. Öğle vakti fasulyenin suyunu değiştirdim ve ocak üzerinde çok kısık ateşte 40 dakika haşladım. Haşlarken üzerinde biriken köpükleri topladım ve attım. Fasulyenin haşlama işlemi bitince süzdüm ve suyunu bir kaseye koydum. Tencerede yağ içinde soğanı ve salçayı kavurduktan sonra; fasulyeyi ve 2.5 su bardağı dolusu fasulyenin haşlama suyunu koydum ve yemeği bu şekilde pişirdim. İsterseniz, fasulyenin haşlama suyu yerine normal sıcak su kullanabilirsiniz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo kıyma için sucuk baharatı hazırlama

tavada et kızartma

maş fasulyesi nasıl ıslatılır

tavada brokoli sote