pirinç patlağı nerede bulunur


Pirinç patlağı nerde bulunur? Evinizde pirinç varsa eğer, patlamamış pirinç elinizin altında demektir. Size düşen, pirincinizi alıp istediğiniz ölçüde patlatmaktır. Bir zamanlar ortalıkta dolaşan evde pirinç patlağı yapılmaz diye, şehir efsanesi tarih oldu. Sağ olsunlar, elde akıllı çok, bir yolunu bulup evde pirinci patlatmışlar. Hatta daha da ileri gitmişler, adamlar pirinci kavurga gibi kavurup pamuk balyası gibi bembeyez yığmışlar. İnanın, baktığımda pirinç patlağı içinde ne bir yanık, ne bir rengi bozuğuna gözüm takılmadı.

Misafiriz ya, bize de ikram olsun diye; koca bir kaseye pirinç patlağını doldurmuşlar. Üzerine bolcana antep fıstığı kırığı, pudra şekeri serpmişler ve getirip önümde duran sehpanın üzerine koydular. Nasıl yiyeceğimi bilmediğimden, diyetteyim desem de kar etmedi. Anlamış olacaklar ki, bir çorba kaşığını hemencecik takdim ettiler. Başladım pirinç patlağı kasesini kaşıklamaya. Kaşla göz arasında koca kaseyi sildim süpürdüm. Utanmasam bi kase daha isterdim ama, yüzüm tutmadı. Bu kadar pirinç patlağı methiyesinden sonra, gelelim saadete. Yakında bir site evde pirinç nasıl patlatılır konusunda deteylı tarif verecek. Linkini de ben buraya koyacağım. İşte linki TIKLA

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo kıyma için sucuk baharatı hazırlama

tavada et kızartma

maş fasulyesi nasıl ıslatılır

tavada brokoli sote